vrijdag 15 juni 2012

Laatste uren in België

Morgenvroeg vertrekken we richting Egypte!! Valies staat gepakt, huis min of meer in orde, boodschappen ingeslaan voor de achterblijvers en boarding passes al in mijn bezit. Ook onze zitjes werden gereserveerd, stoelen 17 F en D.

Wisten jullie dat Club Med een samenwerking met Brussels Airlines is aangegaan voor haar vluchten naar de clubdorpen? Het vliegtuig dat gecharterd wordt, vliegt naar Taba. Vanaf de luchthaven is het dan nog 40 minuutjes naar het clubdorp.
De contacten die ik had met Brussels Airlines zijn tot nu toe vlekkeloos verlopen, hopelijk kan ik hetzelfde zeggen van de vlucht.

Nu mijn kindjes nog eens goed knuffelen en hopelijk dan een goede nachtrust. Meestal lig ik echter nog te piekeren over wat ik zou kunnen vergeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten