woensdag 6 juni 2012

Vakantie!!

Wat ben ik een gelukzak!!


Gisteren kreeg ik telefoon dat ik ben uitgekozen om als Club Med ambassadeur een luxueuze all inclusive vakantie te beleven in het Club Med dorp Sinai Bay in Egypte. En dat voor 2 personen!

Het mooiste moet nog komen: het kost mij niets!

Huh, hoor ik jullie al denken, hoe heeft ze dat nu weer gedaan...
Een hele tijd geleden sloot ik mij aan bij The Insiders, een mond-tot-mond reclame netwerk waarbij je gratis nieuwe producten kan testen en ze mee bekend kan maken. Zo testte ik onder andere al eens mondwater van Listerine, de Philips wake-up light en het Perfect Care stoomstrijkijzer van Philips. Het is de bedoeling dat je telkens het product uittest en eerlijk je mening erover geeft.
Ik schreef hier al eens over The Insiders, toen ik het nieuwe stoomstrijkijzer van Philips, de Perfect Care, mocht testen.


En nu mag ik dus het Club Med dorp Sinai Bay in Egypte gaan uittesten!!!
Ik hoop dat jullie nu niet al te jaloers gaan zijn maar als je ook producten wil uittesten en kans wil maken om zelfs reizen uit te testen, sluit je dan aan bij The Insiders. Binnenkort kan je dus een reisverslag, foto's en nog veel meer verwachten van mijn avontuur in Egypte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten