woensdag 13 juni 2012

Wat een voorbereiding....

Als je zo'n weekje weggaat, zonder gezin, kan je de thuisblijvende kinderen niet aan hun lot overlaten. Vooral omdat mijn hubbie een drukke baan heeft en 's avonds altijd laat thuis is. Gelukkig kan ik rekenen op mijn moeder om bij te springen.

Omdat mijn hubbie 's morgens niet zou moeten zoeken naar kleertjes, heb ik alles mooi klaargelegd per dag. Bovendien is het geen gewone week want donderdag is het sportdag en vrijdag gaan ze naar een pirateneiland (ik weet niet precies wat dit zal inhouden).



Nog een bijkomende moeilijkheidsgraad is dat de jongste dochter op woensdag en zaterdag naar het verjaardagsfeestje mag gaan van 2 klasgenootjes. De cadeautjes werden al ingepakt en speelkleertjes werden klaargelegd.


En zo ziet mijn valies er voorlopig uit. Ik heb er nog wat werk aan.



Je zou misschien denken: loopt ze nu te klagen? Maar nee hoor: ik neem er dit graag bij. Zo'n reis Club Med dorp testen in Egypte en de Club Med ervaring ten volle beleven; dat laat ik niet aan mij voorbij gaan.

Vrijdag nog de laatste inkopen doen zodat er voldoende eten in huis is en dan.... Egypte en Club Med: here I come....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten